Jam tangan tentera Garmin Tactical Edition baru boleh berfungsi dalam mod siluman

Model baru jam tangan Garmin Tactical Edition direka untuk penyabot, mata-mata dan orang-orang dari profesi sukar lain yang harus bekerja pada waktu malam. Ciri utama mereka adalah adanya mod stealth. Apabila anda menukarnya, jam tangan akan mengaktifkan lampu latar khas yang hanya dapat dilihat melalui alat penglihatan malam.

Ciri lain dari mod stealth adalah kesan senyap radio, di mana jam tangan memutuskan semua sambungan tanpa wayar dengan alat lain, mematikan rakaman memori dan berhenti menghantar data GPS, memaparkannya hanya pada paparan. By the way, ia berfungsi berdasarkan prinsip kedudukan dua dan memaparkan data dalam dua sistem koordinat.

Sarung tangan dibuat dari bahan serat-polimer dan dilekatkan pada pergelangan tangan dengan gelang silikon. Standard perlindungan adalah ketenteraan, dengan kemampuan untuk bekerja di bawah air pada kedalaman hingga 100 m. Jam tangan ini berfungsi dengan sistem navigasi GPS, GLONASS dan Galileo. Oleh kerana alat tergolong dalam kategori pintar, ia dapat mengukur nadi, menghitung langkah yang diambil dan kalori yang dibakar, ia mempunyai mod pemantauan ketika berbasikal, berenang, berlari. Dan terjun langit - fungsi Jumpmaster akan membantu mengoptimumkan proses ini.

Bateri peranti memberikannya tenaga selama 14 hari dalam penggunaan aktif dan 40 hari dalam mod penjimatan bateri. Garmin Tactical Edition berharga $ 350.