Konsol Ergonomik Kecil Akan Mengganti Komputer Riba Penulis

Selama beberapa dekad, mesin taip telah menjadi bahagian yang tidak dapat dielakkan dari persaudaraan penulisan, digantikan oleh komputer riba di era komputer. Namun, jika anda menghabiskan berjam-jam untuk menaip teks, komputer riba juga mempunyai kesulitan tertentu. Khususnya, ia harus dipasang pada ketinggian tertentu yang selesa untuk lengan dan leher.

Penyelidikan mengenai penciptaan alat khas untuk percetakan tidak berhenti selama bertahun-tahun. Salah satu penyelesaian yang menarik untuk masalah ini ialah papan kekunci Keyboardio Model01, yang membolehkan anda bekerja, misalnya, sambil duduk di sofa. Ini adalah sistem pengarang yang dipasang dari pelbagai bahagian yang dapat menyelesaikan masalah yang sama.

Papan kekunci disambungkan ke trackball Kensington, yang disambungkan dengan Velcro dan disambungkan ke hab USB bawaan papan kekunci.

Dudukan dawai melengkung (tersedia secara komersial atau sendiri) mempunyai dua pendakap yang melekat pada dudukan komputer riba Roost untuk mengamankan skrin pada sudut yang dikehendaki. Paparannya adalah tablet dakwat elektronik dengan skrin besar yang menjalankan Android 9. Penulis mendakwa bahawa sistem ini benar-benar selesa dan ergonomik. Sesiapa sahaja boleh menyemak permohonan mereka!