Vitaminwater sedia membayar $ 100,000 selama setahun tanpa telefon pintar

Anak syarikat Coca-Cola Vitaminwater telah mengumumkan pertandingan yang luar biasa, yang pemenangnya akan menerima $ 100, 000. Untuk melakukan ini, dia hanya perlu bertahan selama satu tahun tanpa menggunakan telefon pintar. Pada pandangan pertama, ujian itu sama sekali tidak sukar, tetapi seseorang tidak harus membuat kesimpulan. Menurut data dari banyak tinjauan, setiap peserta kedua tidak dapat membayangkan hidupnya tanpa telefon pintar.

Seorang sukarelawan yang telah memutuskan untuk menyertai pertandingan ini perlu menghantar fotonya ke akaun Instagram atau Twitter korporat Vitaminwater, disertai dengan kisah terperinci tentang mengapa dia ingin berehat dari telefonnya dan bagaimana dia merancang untuk menggunakan masa lapang - tanpa rangkaian sosial, utusan segera dan lain-lain. Permohonan mesti dihantar selewat-lewatnya pada 8 Januari 2019. Empat percubaan diberikan untuk menarik minat juri.

Selepas itu, dewan perwakilan syarikat akan memilih satu peserta, yang membolehkannya menggunakan telefon bimbit tekan mudah (panggilan, SMS-pesanan) model 1996 selama setahun.

Walaupun pemohon hadiah wang tunai tidak akan selalu dipantau, dia mesti bersedia melaporkan masa yang dihabiskan dengan menggunakan ... alat pengesan pembohongan.