Selamat datang ke permainan sebenar di mana anda boleh menghabiskan wang orang lain

Meet Card V. Card - akaun bank berbilang pengguna pertama di dunia. Ini adalah akaun yang boleh diakses oleh banyak orang, dan dari mana anda boleh mengeluarkan wang tanpa melaburkan dana anda sendiri. Satu-satunya tangkapan ialah 499 lebih banyak orang dapat mengaksesnya, yang berusaha mengosongkannya sebelum anda.

Inilah cara ia berfungsi:

  • Anda mendaftar di laman web Kad V. Kad dan diletakkan dalam senarai calon kad debit yang belum selesai;
  • Setiap peserta mendapat peluang untuk menjemput orang lain ke perkhidmatan;
  • Semua orang yang dijemput ditambahkan ke akaun anda dan direkodkan dalam jadual umum peserta;
  • 17 September, 500 pemain teratas akan menerima e-mel dengan kod Kad V. Kad;
  • Permainan itu sendiri akan dimulakan pada 21 September, pada masa ini perlu untuk mendaftarkan kod yang diterima.

Anda boleh menggunakan kad untuk sebarang pembelian fizikal (tetapi bukan dalam talian), tetapi peraturan utamanya adalah bahawa anda tidak boleh melakukan overdraf. Ini tidak akan menjadi masalah sekiranya anda mempunyai akses ke akaun - tetapi 499 pemain lain memilikinya. Setiap kali Kad Kad V. habis sepenuhnya pada baki kad, permainan akan memberitahu peserta melalui pesanan teks.

Pengarang permainan ini adalah agensi kreatif MSCHF, yang telah terkenal untuk pengembangan permainan kamus untuk Slack. Di dalamnya, para peserta juga menerima, sebenarnya, uang gratis, mengikuti peraturan yang dicadangkan oleh pemaju. MSCHF Peru juga memiliki permainan aplikasi di mana para peserta bertanding dengan hadiah sebenar $ 25, 000 - untuk melakukan ini, anda hanya perlu menekan jari anda ke layar telefon pintar lebih lama daripada pemain lain.

Masih belum diketahui berapa banyak rancangan MSCHF untuk dimasukkan ke dalam akaun Kad V. Kad, tetapi menurut perwakilannya, jumlahnya akan melebihi $ 10, 000. Permainan itu sendiri akan berterusan selama beberapa bulan, tetapi boleh berakhir pada bila-bila masa. Sekiranya anda bersedia untuk bersaing dengan dolar percuma - berikut adalah pautan untuk mendaftar dalam permainan (malangnya, hanya penduduk AS yang berumur lebih dari 17 tahun yang dibenarkan untuk menyertai permainan ini).