Viome akan menggunakan teknologi ketenteraan untuk membuat diet lanjutan

Penggunaan probiotik secara komersial kini cukup menguntungkan untuk memanfaatkan teknologi ketenteraan rahsia yang sebelumnya. Viome menandatangani perjanjian dengan Makmal Nasional AS di Los Alamos dan memperoleh akses ke kaedah untuk analisis pantas biosekuriti manusia. Beberapa perkembangan menjadi asas bagi jenis makanan kesihatan baru, yang dipromosikan oleh Viome.

Ini penting - untuk membantu seseorang pulih, anda perlu memahami bagaimana mikroorganisma hidup dalam sistem pencernaannya. Dan mereka suka bermutasi, menyesuaikan diri dengan keadaan persekitaran baru, tetapi tidak selalu berjaya. Kami menganggap ini sebagai penyakit dan keadaan yang buruk, tetapi para saintis ingin mengetahui ini dengan pasti, pada tahap genotip yang berubah-ubah.

Untuk ini, Viome menawarkan untuk mengambil sampel flora usus, dari mana mikroba akan diekstrak di makmal dan RNAnya diuraikan. Bukan DNA, kerana relatif stabil, yaitu RNA - struktur jangka pendek ini muncul ketika sel baru dibuat, perubahan mikroflora berlaku. Setelah menganalisisnya dengan bantuan teknologi ketenteraan terdahulu, para pakar akan dapat menentukan keadaan mikrobioma badan anda dengan tepat.

Dan ini adalah masalah teknologi, untuk membandingkan data dengan nilai rujukan dan memperoleh pola yang akan berubah menjadi nasihat yang sangat tepat mengenai pemakanan dan gaya hidup. Diet ini tidak akan menolong orang lain, ia dimakan dalam format individu yang berbeza, yang menjadikannya berbeza dengan produk untuk penggunaan umum. Kos prosedur tunggal dianggarkan $ 20, tetapi Viome mengesyorkan analisis mikrobioma pada semua peristiwa penting dalam kehidupan.