Sony PlayStation 4 atau apa yang diharapkan

Semua orang tahu bahawa dunia terancam dengan pembebasan konsol generasi baru Sony PlayStation 4. Dan, tentu saja, pelepasannya harus difasilitasi oleh kemunculan beberapa jenis permainan yang akan menandakan kemenangan Sony di pasaran konsol. Kini, sebagai iklan, Sony telah menunjukkan treler dari Blacklight Retribution untuk PlayStation 4. Tetapi tidak semuanya begitu mudah.

Dan semuanya tidak mudah kerana permainan, pertama, telah dilancarkan untuk PC dan diedarkan melalui Steam, dan kedua, melihat video, tidak sepenuhnya jelas bagaimana permainannya pada asasnya berbeza dari yang sebelumnya. Grafiknya, tentu saja, cantik (tunjukkan permainan moden yang jelek!), Tetapi di manakah perubahan menjadi lebih baik?

Saya fikir pengeluar permainan di seluruh dunia hanya menunggu isyarat untuk mula membuat permainan berdasarkan prinsip kualitatif baru. Dan isyarat ini adalah keluaran konsol generasi baru. Kerana, sayangnya, waktu PC sebagai kapal induk, yang dibimbing oleh pembuat permainan, telah lama berlalu. Permainan kini akan kelihatan sama selama beberapa tahun sehingga generasi konsol dikemas kini dan kemampuan mereka untuk menangani perubahan grafik yang lebih indah.

Apa yang kau boleh buat. Di alam semesta kita, proses telah mengikuti jalan ini dan tidak ada yang dapat mengubahnya. Sementara itu, kita hanya dapat menonton treler dari Blacklight Retribution dan ingat Heavy Rain dengan air mata di mata kita.